طراحی سرویس های لوکس/ وال هنگ

امروزه انواع گوناگونی از توالت فرنگی در بازار یافت می شوند. این اکسسوری در طرح ها و اندازه های متنوع، به فراخور سلایق و کاربردهای مختلف طراحی و تولید می شوند. گروه مهندسی معماری نگین صدری در این مقاله نکاتی را ذکر مییکند : همانطور که می دانید، در سیستم توالت فرنگی سنتی، از جاذبه زمین در سیفون استفاده می‌شد. حال آن‌که در توالت های امروزی، سیفون‌ها با استفاده از هوای فشرده عمل می‌کنند. لذا در این روش آب کمتری در مخزن ذخیره شده و در نتیجه می‌توان در مصرف آب، صرفه‌جویی نمود. همچنین این توالت دیواری دارای یک پنل کنترلی در ناحیه سیفون می‌باشد. شما می‌توانید برای دسترسی به مخزن مخفی توالت که در دیوار نصب شده این پنل را بردارید.

توالت‌های دیواری یکی از اکسسوری‌هایی هستند که روز به روز بر محبوبیتشان افزوده می‌شود. اگر شما نیز به فکر داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس هستید، می توانید از این تـوالت برای تکمیل یک فضای لاکچری استفاده کنید.

توالت والهـنـگ به توالت فرنگی ای گفته می شود که در اندازه ای فشرده طراحی و ساخته شده و درون دیوار نصب می شوند. این توالت ها عموما از کف سرویس بهداشتی فاصله دارند. در واقع، این توالت‌ها با وضعیت معلقی که دارند، حس و حالی مدرن و خاص به فضای سرویس بهداشتی شما خواهند بخشید. البته علاوه بر جلوه‌ی ظاهری، استفاده از این اکسسوری سرویس بهداشتی از مزایای متعددی برخوردار است که قطعا اگر اهل طراحی مدرن باشید، تا پایان این مقاله به باشگاه علاقمندان آن خواهید پیوست

هر چند بسیاری از افراد همچنان از توالت فرنگی سنتی استفاده می‌کنند و به طراحان بی‌پروای مدرن مشکوک و بی‌اعتمادند، اما امروزه بازار اکسسوری سرویس بهداشتی پر است از مشتریان و مخاطبین خاصی که مشتاقانه به دنبال لوکس‌ترین و جدیدترین توالت دیـواری سال هستند تا فضای سرویس بهداشتی خود را رنگ و لعابی متجددانه بخشند.

این نوع توالت فرنگی بسیار مستحکم بوده و تا وزن 400 کیلوگرم را نیز ساپورت می کند

مزایای توالت وال هنگ

 عدم اتصال به کف سرویس: به طور قطع مهم ترین مزیت این توالت چسبیده به دیوار این است که داخل دیوار کار شده و تنها بخش قابل مشاهده آن، کاسه توالت است که به هیچ عنوان به زمین برخورد نمی‌کند. این سیستم معلق، این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به آسانی فضای زیر توالت را نظافت نمایید. همچنین، برای تی کشیدن فضای اطراف توالت، دیگر لزومی ندارد خم شوید. با داشتن این نوع توالت فرنگی دیواری ، دیگر خبری از فضاهای تنگ ناشی از اتصال توالت به زمین وجود ندارد.

 – عدم نیاز به استفاده از موادی مانند زاماسکه: سابق بر این، در توالت های سنتی، نصاب ها مجبور بودند برای استحکام اتصال و جلوگیری از نفوذ آب، نقاط اتصال توالت به کف سرویس بهداشتی را با زاموسکه بپوشانند. متاسفانه، این مواد پس از گذشت مدتی، با تغییر رنگ، ظاهر بد و ناخوشایندی به سرویس‌های بهداشتی می‌دادند که به سختی قابل رفع بودند.

 – دکوراسیونی زیبا و مینیمال و لوکس: در فضاهای کوچکی چون رختکن و یا حمام های نقلی، استفاده از این توالت مدرن بسیار کارآمد خواهد بود. چرا که از آن‌جا که این نوع توالت‌ها به مخزن آب بزرگی نیاز ندارند، فضای زیادی را نیز اشغال نخواهند کرد. شما می توانید به راحتی، این سرامیک بهداشتی خود را در کنار دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی خود نصب کرده و نهایت استفاده را از فضای موجود ببرید. البته باید جای مناسبی برای نصب آن انتخاب کنید تا به راحتی مخزن و سایر اجزای آن را مخفی کنید.

 سبک و استایل مدرن: در حوزه طراحی سرویس بهداشتی، استفاده از این سرامیک بهداشتی به عنوان یک نوع اکسسوری حمام، استایلی خاص به فضا می بخشد. بی‌جهت نیست که در اکثر طراحی های مدرن داخلی، از شیرالات، دوش‌ها و توالت فرنگی والـهنگ و تو‌کار استفاده شده است.

 – مناسب برای تمامی سنین: شما می توانید در زمان نصب ، ارتفاع آن را طوری تنظیم کنید که برای تمامی اعضای منزل، در هر گروه سنی قابل استفاده باشد. به علاوه، این اکسسوری حمام مدرن برای افرادی که به هر دلیلی قادر به راه رفتن نبوده و یا از خم و راست شدن عاجزند بسیار کارآمد می باشد.

 – مقرون به صرفه بودن: شاید در نگاه اول، با مقایسه ی قیمت توالتهای والهنـگ با توالت فرنگی‌های سنتی از خرید این اکسسوری لوکس منصرف شوید. اما آنچه واضح و مبرهن است این است که طراحی و بازسازی سرویس بهداشتی به سبک و سیاقی مدرن به خودی خود یک پروسه پرهزینه است. بنابراین به نظر نمی‌رسد قیمت والهـنگی که ضمن زیبایی و چشم نوازی از دوام بالایی نیز برخوردار است چندان فشاری به جیب مبارک مشتریان خاص پسند بیاورد.

 – صرفه جویی در مصرف آب: توالت وال هنگ با استفاده از سیستم جدید به کار رفته در سیفون خود، از حداقل آب ممکن استفاده کرده و در نتیجه یک محصول دوست‌دار طبیعت محسوب می‌گردد.

صفر تا صد پروژه هاي شما همراهتان هستيم.
دپارتمان تخصصي معماری (طراحي و اجرا) مهندس نگين صدري
ارائه به روزترين و لوكس ترين طرح ها با كادري مجرب و متخصص در زمينه طراحي ،نظارت و اجرا ( شامل طراحي پلان ،نما،طراحي سه بعدي فضاي شما ،دكوراسيون داخلي ،خريد وسايل و چيدمان )

مهندس نگین صدری 09128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین