ناگفته های آشپزخانه

هر فضایی در ساختمان دارای فاکتور های پر اهمیتی در حین طراحی است که فرد طراح باید به آن توجه کند زیرا در نظر گرفتن چنین مزایا و فاکتور هایی باعث سیرکولاسیون بهتر ، دیزاین زیبا و اصولی تر و فضایی پر کاربرد تر میشود.

گروه مهندسی معماری نگین صدری در این سریال آموزشی سعی دارد شما را باتعدادی از ناگفته های دیزاین آشپزخانه آشنا کند، با ما همراه باشید

اولین موضوع مورد بررسی در این ویدئو : قرار گیری شیر آب در پشت اجاق گاز /Faucet behind the stove

در تعدادی از آشپزخانه پشت اجاق گاز و یا گاز توکار آنها شیر آبی تعبیه شده است که میتوان گفت یکی از بهترین فاکتور ها برای کاربرد بهتر و سریع تر در محیط آشپزخانه است ، زیرا هنگام آشپزی و یا درست کردن دم نوش ها نیز میتوان از این شیر های آب بسیار بهره برد و بدون جابه جا شدن کار ها را سامان بخشید.

موضوع دوم : استفاده از بک اسپلش ها میان دو ردیف کابینت هاست /backsplash kitchen

استفاده از بک اسپلش ها در میان ردیف های کابینت ، پشت سینگ و گاز، بالا و پایین کابینت ها و در جداره های بدون تزئينات اشپزخانه متداول است و علاوه برجلوه بخش بودن زیبایی و دلپذیری به فضای آشپزخانه باعث بهداشتی تر بودن این سطوح میشود زیرا در صورت کثیف شدن سطح آنها میتوان به راحتی آنرا تمیز کرد.

موضوع سوم : جهت گیری فضای آشپزخانه در طراحی پلان

بهترین جهت گیری در پلان برای فضاهای اصلی که شامل پذیرایی ، اتاق خواب و آشپزخانه و نشیمن میباشد باید با دقت بالایی در نظر گرفته شود تا بهره گیری از نور طبیعی برای همهی فضاها به راحتی صورت گیرد.

صفر تا صد پروژه هاي شما همراهتان هستيم.
دپارتمان تخصصي معماری (طراحي و اجرا) مهندس نگين صدري
ارائه به روزترين و لوكس ترين طرح ها با كادري مجرب و متخصص در زمينه طراحي ،نظارت و اجرا ( شامل طراحي پلان ،نما،طراحي سه بعدي فضاي شما ،دكوراسيون داخلي ،خريد وسايل و چيدمان )

مهندس نگین صدری 09128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین