طراحی داخلی فروشگاه مد / شوروم لباس

سیرکولاسیون فضایی، پلان و قفسه های باز، فضایی پویا و خلاق برای کار کارمندان و متقاضیان بازدید و خرید از شو روم ایجاد کرده و سبب شده علاوه بر زیبایی حریم خصوصی نیز محفوظ بماند. قفسه ها با چوب طبیعی و فولاد و ویژگی هایی مانند آینه ها، قاب ها، قفسه ها، سبدها و پارتیشن های عملکرد موثرتری را وارد فضا نموده اند. هدف اصلی معماران گسترش امکان شوروم و انعطاف پذیری برای ایجاد تغییرات می باشد.

مقاله های دیگر را مطالعه کنید. تاثیر دکوراسیون داخلی بر فروش مغازه

یکی از مهم ترین اصل ها در طراحی داخلی شو روم ها و دیزاین داخلی انها رعایت سیرکولاسیون فضایی و جانمایی درست دکوری های نمایشی است تا به عنوان مانع ارتباط حرکتی متقاضیان و کارمندان نشود.

به عنوان نمونه به طراحی پروژه زیر توجه کنید.

طراحی و معماری داخلی این فروشگاه مد و شوروم لباس،  واقع در شهر یونگ کانگ چین ، توسط گروه معماران PMT طراحی و اجرا شده است.  این فروشگاه به عنوان یک مدل تجاری منحصر به فرد ، ایده های خاص، سبک زندگی و سلیقه مشتریان را به عنوان معیار طراحی در نظر گرفته تا از حسن سلیقه و احساسی منحصر به فرد در طراحی استفاده نماید. بر این اساس ، طراح پروژه دو عنصر “قوس” و “لنز” را در راستای این هدف برای شکل دادن، عملکرد سازنده و برای ایجاد یک سالن برای برگزاری مراسم  و شورومی برای خریداران مد و مشتریان به کار برده است.

در طراحی ، قوس های به کار رفته نه تنها یک نماد تصویری ، بلکه بخشی از ساختار فضایی به عنوان یک عنصر پشتیبان و تقسیم کننده فضا نیز هستند که طراح سعی کرده در فضای داخلی، یک فضای تشریفاتی توسط قوس ها بنا کند.استفاده از رنگ های ملایم طوسی ، سفید و صورتی در کنار متریال طلایی ظاهری منحصر به فرد و لوکس به فضا بخشیده و در کنار بکارگیری قوس و آینه ها جلوه بی نظیری در فضای این شوروم ایجاد کرده است.علاوه بر برآورده کردن نیاز مشتریان، معمار برای فضای پرو لباس با استفاده از انعکاس برای نمایش فضایی بی نهایت همینطور برای ایجاد تجربه فضایی بی نظیر ، در استفاده از آینه اغراق کرده است. پله به عنوان هسته اتصال عمودی، در یک استوانه با متریال صلب پیچیده شده و سیلندر راه پله نه تنها به عنوان زمینه ای برای پذیرش عمل می کند بلکه باعث می شود دید افراد در هنگام راه رفتن در داخل نیز محدود شود در عین حال کل سالن ورودی را می توان از یک نقطه خاص پنجره مانند در داخل پله مشاهده کرد.

نمونه های دیگر موجود دارای دفتر کار نیز هستند .برنامه فیزیکی و پلان دفتر شامل دو منطقه اصلی دفتر کار طراحی و شوروم است که به عنوان اتاق جلسات نیز استفاده می شود. طراحان با هدف گسترش دفتر، محور اصلی دفتر را به دو قسمت تقسیم کرده و در یک طرف واحد خدمات و فضای شوروم اصلی قرار گرفته ودر پایان راهرو اصلی، یک منطقه مناسب برای حوزه کارکنان طراحی شده است.

اگر شما قصد دارید تا یک فروشگاهی اعم از فروشگاه لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم صنعتی و یا هرچیز دیگری را راه اندازی کنید، مهم ترین و اولین چیزی که باید بدان توجه داشته باشید، دکوراسیون آن می باشد. این امر به خصوص در زمینه دیزاین داخلی و طراحی ویترین بوتیک زنانه به دلیل حساسیت بالای و روحیه ی لطیف بانوان مهم تر می شود.

میزان فروش محصولات شما با نحوه ی طراحی ویترین، طراحی داخلی و نوع چیدمان محصولات، ارتباط مستقیمی خواهند داشت.

جهت دریافت مشاوره طراحی و اجرای دیزاین فروشگاه و مغازه خود با ما در ارتباط باشید

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦


Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
Telegram / call 00989128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین