ساخت مبلمان به صورت سفارشی و شخصی سازی شده

از مبلمانی که در بازار موجود هست و در مغازه ها و منازل زیادی دیده می شن خسته این و دوست دارین مبلمانی که در منزلتون میبینید خاص و کم نظیر باشه؟ یا طرحی در نظر دارید و نمیدونید که کجا می تونید مشابه اش رو سفارش بدین؟

یکی از کار هایی که گروه مهندسی معماری نگین صدری انجام میده ساخت مبلمان شخصی سازی شده و سفارشی هستش. ما برای پروژه هامون در صورت تمایل کارفرما در سه بعدی ها مبلمان مخصوص به اون پروژه رو طراحی می کنیم و با کیفیت بالا و عین اون مبلمان رو براشون می سازیم.

حالا اگر که شما پروژه طراحی و دیزاین داخلی ندارید اما میخواین مبلمان سفارشی تهیه کنید می تونید با ما تماس بگیرید تا خواسته های شما رو بررسی کنیم و برای ساخت مبلمان در خدمتتون باشیم.

برای مثال طراحی داخلی این واحد رو که انجام دادیم، کارفرما مبلمان موجود در بازار مورد پسندشون نبود و ما براشون مبلمان رو طراحی کردیم و با ابعادی که مناسب فضای نشیمن شون بود ساختیم. مبلمان موجود در بازار از نظر ابعادی مناسب فضای نشیمن این پروژه نبود.

همچنین برای سالن پذیرایی پروژه مبلمان رو با توجه به تعداد نشیمن مورد نیاز کارفرما و نحوه استفاده و چیدمانی که در نظرشون داشتن طراحی کردیم و ساختیم.

روند ساخت و نتیجه رو در پیج اینستاگرام ما ملاحظه کنید. @neginsadrii

ما در ساخت مبلمان علاوه بر زیبایی ظاهری به راحتی و طول عمر و کیفیت محصولات هم فکر می کنیم و همچنین تلاش می کنیم که مبلمان ساخته شده بیشترین شباهت رو به طراحی ها داشته باشن.

سفارشی بودن و شخصی سازی مبلمان اصلا به معنی گران بودن نیست و گاهی از نمونه های آماده هم قیمت پایین تری خواهد داشت.

برای مشاوره ساخت مبلمان همه روزه از ساعت 10 تا 6 با 09128113856 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین