دیزاین بالکن و تراس آپارتمان 2

اغلب افراد به طراحی دکوراسیون بالکن و تراس اهمیتی نمی دهند و از بالکن منزل خود برای نگهداری وسایل بی ارزش استفاده می کنند. با افزایش زندگی آپارتمان نشینی و کاهش متراژ خانه ها بهتر است برای شادابی و نشاط افراد خانواده به طراحی دکوراسیون داخلی بالکن و تراس منزل خود اهمیت دهید تا بتوانید فضایی متفاوت و دوست داشتنی را در بالکن و یا تراس منزل خود ایجاد کنید ، گروه مهندسی معماری نگین صدری در این مقاله سعی دارد شما را با اهمیت و راه های زیبا تر شدن بالکن و تراس منزلتان آشنا کند ، با ما همراه باشید.

مقاله های دیگر سایت را مطالعه کنید. دیزاین تراس و بالکن 1

نمونه کارهای گروه مهندسی معماری نگین صدری

بالکن و یا تراس در خانه های کوچک و آپارتمان ها جزء با ارزش ترین فضاهای منزل هستند که باید به دکوراسیون داخلی آن ها اهمیت داده شود.ایده هایی زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی بالکن وجود دارد. شما می توانید فضای بالکن و یا تراس خانه خود را به کاربردی خاص نظیر مطالعه و غذاخوردن و گل آرایی و یا باغبانی و … اختصاص دهید پس از مشخص کردن کاربرد بالکن می توانید دکوراسیون داخلی آن را با توجه به سلیقه شخصی و نیاز تان طراحی کنید

می توان برای زیبا تر شدن فضای بالکن های کوچک و بزرگ از گلدان ها و گل های رنگارنگ و درختچه های مختلف استفاده کرد. اگر پنجره اتاق شما رو به بالکن باز می شود می توانید برای ممانعت از تابش نور خورشید و ایجاد سایه در اتاق تان از درختچه های بلند و همیشه سبز در جلوی بالکن خود استفاده کنید این درختچه ها همچنین از ورود هوای سرد در زمستان به داخل اتاق جلوگیری می کنند. اگر بالکن منزل شما دارای فضایی کافی است می توانید با قرار دادن یک میز ناهار خوری و یا مبلمان زیبا در فضای بالکن دکوراسیون آن را زیباتر و جذاب تر کنید.

برخی از آپارتمان ها دارای بالکن ها با فضای کوچک هستند که در این صورت شما می توانید یک یا دو صندلی کوچک را به همراه میز ناهار خوری کوچکی در فضای بالکن خود قرار دهید. برای بالکن ها با فضای کوچک بهتر است برای شاداب کردن فضای بالکن و اشغال فضای کمتر از گیاهانی استفاده کنید که به صورت عمودی روی دیوار ها رشد می کنند.برخی از افراد تمایل دارند که برای زیباسازی فضای بالکن خود از گل های مختلف استفاده کنند که در این صورت بهتر است از گلدان هایی برای کاشت گل ها استفاده کنید که به سقف یا دیوار و نرده های بالکن نصب می شوند.

در ادامه انواع طراحی های خاص و متفاوت برای طراحی دکوراسیون داخلی بالکن و تراس را توسط گروه مهندسی معماری نگین صدری مشاهده خواهید کرد ، با ما همراه باشید.

صفر تا صد پروژه هاي شما همراهتان هستيم.
دپارتمان تخصصي معماری (طراحي و اجرا) مهندس نگين صدري
ارائه به روزترين و لوكس ترين طرح ها با كادري مجرب و متخصص در زمينه طراحي ،نظارت و اجرا ( شامل طراحي پلان ،نما،طراحي سه بعدي فضاي شما ،دكوراسيون داخلي ،خريد وسايل و چيدمان )

مهندس نگین صدری 09128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین