طراحی گیم کلاب

گیم نت ها یا همان کلوپ های بازی مکانی هایی هستند که نوجوانان و جوانان را برای ساعت ها دور هم جمع میکند و هیجان را به اوج میرساند. اما چه عواملی میتواند در جذب مشتری در گیم نت موثر باشد ؟ گروه مهندسی معماری نگین صدری در این مقاله عواملی زیادی که در این جذب مشتری دخیل هستند را ذکر میکند:

  • توجه به تمام سلیقه های مشتری ها یعنی گرد آوری کلکسیون از بازی ها
  • به روز بودن به عنوان مثال اولین گیم نتی باشید که در منطقه خود بازی هایی که جدید وارد بازار شده اند را داشته باشید.
  • ایجاد ارتباط با مشتریان و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها در رابطه با مسایل گیم نت
  • فضای کافی (متراژ مغازه با توجه به تعداد مشتریان) و ایجاد یک فضای امن برای مشتریان که با آرامش خاطر به مغازه گیم نت شما وارد شوند.
  • توجه به دکوراسیون و دیزاین گیم نت

شاید بتوان گفت تمام عوامل فوق در جذب مشتریان و موفق بودن یک گیم نت یا کلوپ بازی موثر و دارای اهمیت هستند اما توجه به دکوراسیون و دیزاین مغازه گیم نت را میتوان مهم ترین عامل معرفی کرد به عنوان مثال اگر بودجه کافی برای انتقال گیم نت به مکانی بزرگتر را ندارید میتوانید با یک دکوراسیون مناسب و عالی فضا مورد استفاده را به طور چشم گیری افزایش دهید باید گفت که برای این کار نیازی به تخریب و بازسازی نمیباشد بلکه تنها با یک چیدمان مناسب این امر حاصل میشود. توجه به مبل و صندلی هایی که در گیم نت قرار میدهید و همچنین استفاه از پوستر های دیواری زیبا و حتی تابلو های دیواری با مضمون بازی هایی که جدید میباشند و یا طرفداران زیادی دارند میتواند نظر مخاطبان را به کلوپ شما جلب کند. حال که با اهمیت دکوراسیون و دیزاین داخلی گیم نت آشنا شدید ما در گروه مهندسی معماری نین صدری میخواهیم برای شما ایده هایی جذاب و کاربردی را بیان نماییم که امیدواریم این ایده ها برای شما الهام بخش باشد. این ایده ها را میتوان در تمام گیم نت ها اعم از PS4,XBOX,کامپیوتر و . . . و به طور کلی تمام کلوپ های بازی به کار گرفت.

 استفاده از صندلی های مخصوص گیم نت ها بسیار ضروری میباشد. این صندلی ها باعث میشود تا استفاده کننده گان از گیم نت در هنگام بازی احساس راحتی کرده و از بازی کردن خسته نشوند و همین امر باعث افزایش بهره وری و سود آوری در گیم نت میشود. به علاوه به شیک بودن فضا و دکوراسیون گیم نت هم کمک میکند بنابراین در هزینه کردن برای نوسازی صندلی های کلوپ دست و دل باز باشید.

یجاد بوفه و یک فضای استراحت : در صورتی که گیم نت شما بزرگ است و مشکل کمبود فضا را ندارید این ایده بسیار جذاب و کاربردی میباشد که مشتریان شما در صورتی خستگی از بازی میتوانند در یک فضا آرام تر ، یک چای یا قهوه نوشیده و رفع خستگی کنند. این ایده علاوه بر اینکه میتواند در افزایش سود آوری گیم نت موثر باشد باعث خاص و متفاوت شدن کلوپ شما میشود.

دکوراسیون ساده گیم نت هم میتواند جذاب باشد تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کاغذ دیواری های جذاب استفاده نمایید و دیوار ها را از حالت ساده خارج نمایید.

 استفاده از تابلو های دیواری میتواند فضای گیم نت را شیک تر و خاص تر کند علاوه بر تابلوها باید به رنگ دیوار ها هم توجه کافی را داشته باشید در عکس بالا از یک گیم نت میبینید که همه چیز در جای خود قرار گرفته تا دیزاین گیم نت را جذاب کند.

در دکوراسیون این گیم نت کوچک رنگ ها و تابلو های عمودی که روی دیوار نصب شده اند بسیار جلب توجه میکند سعی کنید از رنگ هایی استفاه نمایید که برای جوانان جذاب باشد همانند رنگ قرمز که نشانه شور و اشتیاق میباشد.

 تم تیره و استفاده از پوستر دیواری زییا این دکور را به شیک ترین دکوراسیون گیم نت تبدیل کرده است البته در این انتخاب سلیقه ها متفاوت است. شما میتوانید این ایده را در دکوراسیون کلوپ بازی خود امتحان نمایید.

 در گیم نت ها به ویژه گیم نت های بزرگ ایجاد هماهنگی و نظم بسیار باید مورد توجه قرار گیرد این هماهنگی را در طراحی و دیزاین گیم نت باید لحاظ نمود.

استفاده از مبل های تک نقره راحتی به جای صندلی ها در گیمنت میتواند جالب باشد

در دکوراسیون گیم نت های ps4 و xbox بهتر است که مبل های دو نفره و چند نفره جایگزین صندلی ها شوند.

 استفاده از تجهیزات به روز و تخصصی میتواند مهر تاییدی بر حرفه ای بودن شما و اعتبار گیم نت شما باشد. به عنوان مثال از کیبورد های گیمینگ استفاده نمایید تا کاربران رغب بیشتری برای بیشتر بازی کردن داشتته باشند از طرفی استفاده از این کیبورد ها و تجهیزاتی از این قبیل که مخصوص گیمر ها باشد دارای عمری به مراتب طولانی تر نسبت به سایر تجهیزات میباشند و این خود باعث افزایش بهروری در دراز مدت خواهد بود.

نورپردازی یکی از مسایل مهم در طراحی دکوراسیون گیم نت میباشد که اگر به صورت اصولی و درست انجام نشود سبب خستگی چشم های استفاده کنندگان از فضا خواهد شد. اصولی را نمیتوان برای نورپردازی گیم نت متصور شد اما به عنوان یک قاعده کلی میتوان گفت که بهتر است برای نورپردازی گیم نت ها از نورهای مخفی و کنترل شده استفاده گردد و همچنین جهت جذاب شدن فضا میتوان از نورهای رنگی هم کمک گرفت و با توجه به رنگ دیوار ها و دکور از نورهای رنگی مکمل استفاده نمود

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦


Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
Telegram / call 00989128113856 095

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین