خدمات و سرویس دیزاین آنلاین گروه مهندسی معماری نگین صدری

با توجه به شرایط کنونی و معضل جهانی covid 19 تمام مراکز و شرکت ها و نهاد ها در صدد ارائه خدمات مجازی برای رفع نیاز های مشتریان و مراجعینشان هستند، گروه مهندسی معماری نگین صدری در این مقاله در تلاش است مقدمه ای بر چگونگی انجام فعالیت و خدمات آنلاین و مجازی طراحی معماری را برایتان شرح دهد در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا مروری بر انواع و تعریف خدمات معماری داشته باشیم.

معماری به فعالیت یک معمار گفته می‌شود که هم طراحی در یک سطح بزرگ مانند طراحی شهری و چشم‌اندازها و هم طراحی در سطوح کوچک‌تر  مانند طراحی جزئیات و مبلمان را شامل می‌شود.معماری مجبور است اشکال، فضا و محیط را به‌گونه‌ای طراحی کند که کاربرد، تکنیک، محیط‌ زیست و زیبایی را بازتاب کنند؛ و در همین حین، نیازمند ابتکار و ترکیب مواد با تکنولوژی و نور با سایه است. اغلب در برخورد با الزامات، باید مصمم باشد. البته معماری، جنبه‌های واقعی ساختمان‌ها و سازه‌ها را نیز در برمی‌گیرد؛ یعنی مواردی چون برنامه‌ریزی، تخمین هزینه و مدیریت پروسه ساخت‌وساز را نیز بر عهده دارد. اسناد تهیه‌شده توسط معمارها، یعنی نقشه‌ها، پلان‌ها و مشخصات فنی، معمولاً ساختار یا رفتار ساختمان یا هر نوع سیستمی که ساخته شده را تعریف می‌کنند. معماری یعنی آن‌گونه فضا را سازماندهی کنیم که محصول کار، خلاقیت باشد یا یک درجه پایین‌تر از آن که همان معقولیت فضاست. این همان رازی است که معماران در طول تاریخ آموخته، آن را با صنعت آمیخته و از این طریق توانسته‌اند در ساخت خلاقیت و یا معقولیت، نتیجه کار را ارائه دهند. آنچه که فرد را در معماری تحت تاثیر قرار می‌دهد، فضاست و تاثیر مصالح به کار رفته در ساختمان در درجه بعدی قرار دارد.

طراحی پروژه ساختمان مسکونی متل قو

مراحل به انجام رساندن پروژه به صورت آنلاین

1- شناخت مشتری و خواسته ها

( ابتدا اجازه دهید شما را بشناسیم. با انتخاب اتاقی که به شما کمک می کنید شروع کنید. پس از انتخاب بسته طراحی اتاق ، جزئیات مربوط به اتاق و بودجه ، موارد مورد پسند و بالعکس را ارائه می دهیم و عکس های اتاق و الهام خود را با شما به اشتراک میگزاریم و پس مشاوره انتخاب می کنید.)

2- طراحی ، کرکسیون و در نهایت اجرا

( با طراح داخلی خود بصورت آنلاین کار می کنید. طراح شما بر اساس جزئیات پروژه شما دو مفهوم اولیه طراحی را ایجاد می کند. پس از ارائه بازخورد ، با شما همکاری می کنیم تا طراحی داخلی آنلاین شما را نهایی کنیم طرح نهایی شما شامل یک طراحی کامل ، نقشه طبقه سفارشی ، دستورالعمل تنظیم و لیست خرید است.)

در خدمات انلاین طراحی مراحلی که سابقن به صورت حضوری و در غالب مشاوره و سنجش انجام میشد ، به صورت مجازی و انلاین و یا تلفنی صورت میگیرد ، به این صورت که پس از انجام دادن مشاوذه های تلفنی و غیر حضوری طرفین اقدام به انجام پروژه مشترک میکنند و در این بین مراحلی مانند :

طراحی پلان (به فضاهای موجود توجه کافی میشه، نیازها سنجیده میشه و بهترین نقشه برای اون طراحی میشه تا لبخند رضایت از فضاهای موجود بعد از اجرا همیشگی باشه. لزوم تهیه نقشه ، که اولین برآورده از طرح و نظر اولیه است و برای درست و طبق برنامه پیش رفتن قطعا یکی از نیازهای ما نهیه نقشه است)

پروژه ویلای مدرن محمد شهر

طراحی نما ( ایران یکی از کشور هایی است که به تنوع اقلیم معروف است . قبل از طراحی نما ، به اقلیم منطقه ، توجه ای خاص داشته باشید . نمایی که در شمال کشور با اقلیم معتدل و مرطوب طراحی می شود با نمای ساختمانی که در منطقه گرم و خشک ساخته می شود می بایست متفاوت باشد . در مناطق شمالی کشور استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری ، جهت نورگیری و سیرکولاسیون هوا پیشنهاد می شود اما در مناطق سردسیر کشور استفاده از نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگ سرتاسری به خصوص در جهت های بادگیر پیشنهاد نمی شود .)

طراحی لندسکیپ ( لند اسکیپ در تعریف ساده و ابتدایی به معماری منظر معروف است واین شاخه در حقیقت تلفیقی از علوم مهندسی شهرسازی و مهندسی معماری بوده که به طراحی و فضاسازی در محیط باز و نیمه باز می‌پردازد.  )

پروژه ویلایی لواسان 2

طراحی دکوراسیون داخلی (طراحی داخلی (Interior Design) که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان¬ ها به منظور انجــام فعالیت های روزمره یعنی زندگی و کار اســـت. بخش اعظم عمر ما در فضاهای داخلی بناها سپری می شود. این فضاها محیطی را ایجاد می کنند که پاسخ گوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سرپناه بوده و بسیاری از فعالیت های ما در آن صورت می گیرد.همچنین آنچه به یک بنا روح می بخشــد، فضای داخلی آن اســـت. بنابراین می توان گفت کیفیت فضـــای داخلی از یک طرف تأثیر مســـتقیمی بر نحـــوه انجـــام فعالیت های ما در آن دارد و از طرف دیـــگر نگرش، احـــوال و شخصیت ما را تحت تأثیر قرار می دهـــد. بر این اســاس، هدف طراحی داخلی، بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا برای راحت سازی زندگی در آن است. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلاً قابل استــــفاده نیست و یا در صورت قابل استفاده بودن، کارآیی لازم و بهینه را نخواهد داشت.) ،

پروژه ویلای دهکده

نور پردازی اصولی (حقیقت آن است که اگر نورپردازی برای یک محیط به خوبی طراحی شده باشد آن را بسیار جذاب می‌کند. نور یکی از عناصر مهم در زندگی روزمره‌ی ما است که فعالیت‌های روزانه‌ی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تصور اینکه در یک جهان بدون نور زندگی کنیم برای ما بسیار مشکل است.) ،

دیزاین استخر ویلا / pool design

سه بعدی و شبیه سازی (آرزوی دیرینه طراحان و مهندسان به تصویر کشیدن ایده هایی بوده که در ذهن داشته اند. در تمامی صنایع جهان مشتری باید آنچه می خواهد بخرد را ببینند و سرمایه گذارن و حامیان طرح ها تیز باید بتوانند طرحی که ارزش سرمایه گذاری دارد را ببینند و ارزیابی کنند.در دنیای امروز ما به کمک ابزار های قدرت مند تولید انیمیشن این آرزو را محقق میکنیم. بناهای معماری، سازه هاو محصولات پیچیده دکوراتیو با کمک نرم افزار های پیشرفته سه بعدی با دقت و زیبایی بسیار زیاد شبیه سازی میکنیم) ،

طراحی معماری ( شاید به جرئت بتوان گفت که طراحی معماری ساختمان یک جزء اساسی و جدایی ناپذیر دارد : خلاقیت . در مورد خلاقیت باید محتاط نیز بود ، چرا که هر خلاقیتی در ساختمان سبب می گردد که ساختمان به طور کلی قابل اجرا نباشد. لذا گفتنی است که بهتر است طرح های خلاقانه ای را انتخاب کرد که با شرایط حاضر کشور ، حداقل یک بار چیزی مشابه آن اجرا شده و به قولی امتحان خود را پس داده باشد . پس از تصویب شکل کلی پروژه ، نوبت به تعیین فضاها و احجام داخلی ساختمان خواهد رسید ، در این مرحله ، می بایست کلیه فضاهای داخلی ساختمان ، با توجه به کاربری شکل گیرند. در رعایت فضاها ، می بایست ملاحظات کاربری در جهت نیازهای کارفرما صورت گیرند . به عنوان مثال ، طراحی معماری در یک هتل باید به گونه ای باشد که بتوانیم ، حداکثر تعداد سوئیت را داشته باشیم و از فضاها حداکثر استفاده را ببریم. )

طبق توضیحات فوق و وضعیت فعلی جامعه ، بهره برداری از مجموعه خدمات آنلاین طراحی معماری مزایای مورد توجه بسیاری دارد:

ـ صرفه جویی در وقت وانرژی ، هزینه مناسب و ایمنی ، بهره بردن از دانش جمعی طراحان آکادمی مهندسی معماری نگین صدری ، دسترسی به گستره ای از مجریان و پیمانکاران مرتبط با سلیقه و..

پاسخی به بیشترین سوالات تکرار شده از سوی شما

1- پروژه معمولی طراحی داخلی بصورت آنلاین چه مدت طول می کشد؟
ما می توانیم با هر جدول زمانی کار کنیم ، چه شما به اتاق جدید ASAP نیاز دارید و چه به زمان بیشتری نیاز دارید. برای تکمیل مراحل ، که شامل دو مفهوم اولیه طراحی ، زمان ارسال پیام با طراح شما ، و طراحی نهایی ، چیدمان مبلمان و لیست خرید است ، حدود 2-3 هفته طول می کشد.

2-آیا می توانم در طول مراحل طراحی با طراح خود صحبت کنم؟
قطعا! شما در طی مراحل طراحی از طریق جامعه اطلاع رسانی موجود در مورد پروژه خود با طراح داخلی خود ارتباط برقرار خواهید کرد.

3- آیا طراحان می توانند با مبلمان موجود من کار کنند؟
کاملاً ، در واقع ، ما می پرسیم آیا مبلی دارید که دوست دارید در جزئیات پروژه خود نگهداری کنید؟ لطفاً حتماً عکسهایی از مبلمان موجود را که می خواهید نگه دارید به اشتراک بگذارید.


4- آیا طراحان با بودجه من طراحی می کنند؟
بله ، طراحان ما بودجه شما را هنگام انتخاب مبلمان در نظر دارند.

5- محصول را از کجا تهیه می کنید؟
ما با صدها شو روم و فروشگاه کار می کنیم ، بسیاری از آنها در حال حاضر مورد علاقه شما هستند و برخی دیگر “منابع مخفی” طراح شما هستند.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦


Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
Telegram / call 00989128113856 095

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین