???????????????

طراحی باتوجه به پرسوناژها

سبک طراحی داخلی شما شخصیت درونی شما را در دکوراسیون منزل نشان می دهد شخصیت به طور غیرمستقیم همه چیز را دیکته می کند، الگوی انتخابی ما در طراحی داخلی ،رنگی است که در موقعیت های مختلف ناشناخته ترجیح می دهیم، و بافتی است که ما آن را مناسب و راحت می دانیم.

هر سبک طراحی، ارتباطی منحصر به فرد با تیپ های شخصیتی دارد در واقع ارتباطی دو طرفه بین نوع چیدمان منزل و علایق شخصیتی افراد وجود دارد برخی اشخاص می توانند طراحی داخلی خانه ی خود را متناسب با شخصیت خود طراحی کنند اما برخی دیگر نیاز به راهنمایی دارند.

امروزه سبک های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب‌هایی که شما هنگام تصمیم‌گیری در مورد ظاهر خانه خود انجام می‌دهید تاثیری مشخص بر طراحی شما دارد. از همین رو آگاهی و بهره گیری از آنها روی احساسات و ادراکات شما تاثیر می گذارد و می تواند محیط بسیار خوبی را برای زندگی در اختیار شما قرار دهد.

شما باید بدانید محیط خانه تان چه چیزهایی را به طرف مقابل القا می کند؟

 ممکن است همه چیز را دوست نداشته باشید، اما قطعا نمی توانید آن را انکار کنید یا از همه چیز خوشتان نیاید. طراحی باکیفیت، طرحی است که متناسب با نیازهای مالک باشد، طرحی که بتواند به درستی توسط مالک احساس شود و حتی اگر توسط او تصور نشده باشد، به او نسبت داده شود که نشان دهنده تیپ شخصیتی او می باشد.

یک طراحی با کیفیت برای صاحبانش بیانیه‌ای می‌دهدو این احساس خارق‌العاده عبارت «هیچ جایی مثل خانه نیست» را تعریف می‌کند که در آن خانه ، عمارت، ویلا، وهرمحیطی را تحت تسلط خود در می آورد. طراحی داخلی با اشیاف الگو ،سطح ورنگ مشخص میشود.

به بررسی چند نمونه سبک درطراحی داخلی که با شخصیت فرددرارتباط است می پردازیم:

1.در  طراحی مینیمالیستی نگرش جسورانه و در عین حال نسبتاً سطحی را در امر طراحی توصیف می کند. او تابع ارزش های زیبایی شناختی است و این جنبه عامل اصلی تصمیم گیری است و به دنبال آن کیفیت متریال همراه با بافت و کارایی را نیز مورد توجه قرار می دهدو همه چیز را به ساده ترین کیفیت خود می کشاند.

2.درطراحی اسکاندیناوی وابستگی به زندگی فرهنگی بسیار مهم است و افراد رابه فضایی آرامش بخش دعوت می کند واو به فضایی دوستانه، اجتماعی، علاقه‌مند است رنگ اصلی در این سبک سفید و رنگ چوب است.

3. در طراحی پاپ آرت استفاده از رنگ های تند و آثار هنری غیر متعارف تقریباً اجباری است وهر آیتم دارای محتوایی است فرد برای صمیمیت خود ارزش قائل است و شخصیت خود را به شیوه‌ای مثبت پنهان می‌کند. فردی که در چنین طرحی زندگی می کند، پیچیده، مرموز، متفاوت، ظریف و و دارای شخصیت پیچیده ای است.

4. در طراحی شبی شیک این سبک نگاهی به طبیعت دارد، معتقد است که اشیاء کهنه را نباید دور انداخت. مرور زمان آن‌ها را زیبا می‌کند و ما هم می‌توانیم این زیبایی را دو چندان کرده و از آن در چیدمان خانه‌ها استفاده کنیم. ساکن چنین صحنه ای قطعا فردی شاد، مثبت، صمیمی و اجتماعی است به زندگی خود توجه می کند، موجود کوچک خلاق و مبتکری است.

5. وینتیج طراحی داخلی قدیمی پیچیده و منحصر به فرد است به کار بردن عناصر قدیمی در کنار عناصر جدید، فضایی خاطره انگیز، با ظرافت و زیبایی را در خانه های امروزی به وجود می آوردکه همیشه منعکس کننده یک ساکن بسیار منحصر به فرد است ارزش زیبایی شناختی چنین فضای داخلی تحت تأثیر اکسسوری ها و جزئیات کوچک است پنج ویژگی ساکنان این سبک  بسیار پیچیده، مصمم، باانگیزه، مطالعه خوب و کمال گرا است.

می توان گفت همه چیز ، از نوع کفپوش ، تا رنگ و هرآنچه در فضا وجود دارد  بیانگر چیزی در مورد شخصیت شماست. حتی می توانید درانتخاب آیتم های کوچک منزلتان  مانند اتاق کار، شخصیت خود را با دکوراسیون و سبک های انتخابی خود، ترسیم می کنید.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
صفرتاصد طراحی و اجرا
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦
Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
whats app / call 00989128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین