اختصاص بودجه در دیزایین داخلی

شاید به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، شاید از مبلمان فعلی خود خسته شده اید، یا شاید فقط به ظاهری تازه نیاز داشته باشید. به هر دلیلی، وقتی همه شما آماده شروع پروژه خود و شروع خرید مبلمان هستید، این سوال اجتناب ناپذیر در ذهن شما نقش می بندد: این برای من چقدر هزینه دارد؟

چیزهای زیادی برای تعریف یک بودجه طراحی داخلی سالم وجود دارد.

به همین دلیل است که برای ما بسیار مهم است که از قبل یک گفتگویی در مورد بودجه داشته باشیم.

من قصد دارم به این بپردازم که بودجه طراحی داخلی واقعاً چگونه به نظر می‌رسد؟ و یا مقدار  بودجه ای که باید برای دیزایین داخلی در نظر بگیریم؟

بودجه همان چیزی است که بعدا می آید. بودجه طراحی داخلی شما در واقع یک تفکیک جزئی از کاری است که پول شما انجام خواهند داد و این زمینه را برای “سرمایه گذاری” که انجام می دهید ایجاد می کند . بودجه طراحی داخلی شفافیت را در مورد هزینه ها ایجاد می کند.

چه عواملی بودجه طراحی داخلی شما را افزایش می دهد؟

1.کیفیت اثاثیه:

 در دیزایین داخلی مبلمان با کیفیت بالا بسیار مهم است این شامل سرمایه گذاری روی کیفیت لوازم ، مانند هزینه هایی که برای مبلمان و دکور می کنید یا چه کسی آن را می سازد، می شود.

2. اندازه کلی وچیدمان اتاق:

 اندازه کلی اتاق به طور مستقیم بر بودجه طراحی داخلی شما تأثیر می گذارد زیرا با فضاهای بزرگتر  معمولاً مبلمان بزرگتر باتوجه به حفظ مقیاس اتاق مورد نیاز است. با این حال، نوع چیدمان نیز در دیزایین داخلی مهم است.

3. تعداد کلی لوازم  مورد نیاز:

هرگونه ملاحظاتی در مورد مقیاس کلی یک اتاق  مانند یک  اتاق نشیمن متوسط ​​با چهار دیوار در مقابل اتاق بزرگ با طرح طبقه مفهومی باز

4.جزییات سفارشی بی نظیر

ما همه چیز را در مورد ارزش مبلمان سفارشی و اینکه چرا باید در مورد  مقایسه مبلمان سفارشی با آنچه که در خرده فروشی های بزرگ می بینیم و به راحتی در دسترس است صحبت کنیم.

5. تعداد پنجره ها

 با این حال، پنجره‌ها برای خانه شما همان چیزی است که جواهرات برای لباس شما هستند  آنها رنگ ونور تمام‌کننده‌ای را به شما اضافه می‌کنند که به طور جادویی همه چیز را به هم نزدیک می‌کند.

6.هزینه حمل و نقل و انبار داری

در حالی که اکثر مشتریان در هنگام شروع برنامه ریزی بودجه طراحی داخلی خود حمل و نقل را در نظر نمی گیرند بنابراین این نکته بودجه را کمی افزایش می‌دهد و نباید نادیده گرفته شود.

7. نصب و راه اندازی

هر گونه خدمات حرفه ای که برای نصب لازم است با افزایش هزینه ها در طول زمان پروژه ارائه می شود.

به طور مثال:

بودجه طراحی داخلی را برای تجهیز و طراحی یک اتاق نشیمن مشخص کرده ایم. تا به حال می دانید که تعدادی از عوامل وجود دارد که بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد، اما مهم ترین آن اندازه فضای زندگی شما است. هرچه اتاق نشیمن شما بزرگتر باشد ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

8. انتخاب و مشاوره با طراح داخلی اگر به دنبال یافتن یک طراح داخلی هستید، بسته به طراح و ساختار هزینه آنها، قیمت ها و خدمات کمی متفاوت است. طراحان داخلی خواه نرخ ساعتی یا ثابت را دریافت می کنند، از روش های مختلفی برای تعیین قیمت خود استفاده می کنند. برخی از آنها اندازه پروژه را در نظر می گیرند در حالی که برخی دیگر درصد کمیسیون را از کل هزینه دریافت می کنند. اطلاع از این گزینه ها نقطه خوبی برای شروع است.قیمت طراحی داخلی از چندین عامل مهم تشکیل شده است. خوب است که برآورد هزینه های طراح داخلی را دریافت کنید تا مطمئن شوید که در حد بودجه شما است قیمت طراحی داخلی را نیز می توان با در نظر گرفتن بودجه کل محاسبه کرد. دستمزد طراح داخلی با ضرب در درصدی از کل هزینه محاسبه می شود.

9. محدوده پروژه چیست

 آیا  به دنبال بازسازی اتاق نشیمن خود با رنگ و دکور جدید هستید یا چه فضایی برای شما مهم هست و نیاز دارید بازسازی کنید؟

10. اندازه فضای شما چقدر است

در نظر گرفتن متراژ مربع فضایی که نیاز به دیزایین داخلی دارد قطعاً بر قیمت طراحی داخلی تأثیر می گذارد. طراحان زمان بیشتری را صرف ایجاد گزینه‌های چیدمان و یافتن لوازم و مبلمان مورد نیاز  برای اتاق نشیمن یک خانه بزرگ می‌کنند تا اتاق یک آپارتمان.

در ادامه با ما همراه باشید.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
صفرتاصد طراحی و اجرا
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦
Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین