بهترین زمان برای برنامه ریزی طراحی داخلی

طراحان داخلی مسئول ایجاد طرح هایی هستند که الهام بخش مردم برای داشتن استانداردهای بهتر زندگی، انگیزه دادن به آنها برای آینده ای روشن تر و ایجاد احساس راحتی و دوست داشتن در خانه های خود هستند. این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد، می توان گفت در طراحی داخلی  ترکیبی از هنر، علم و اقتصاد وجود دارد که در طی مسیر آنرا همراهی می‌کند.

این مقاله توسط گروه مهندسی معماری نگین صدری تهیه شده.

مدیریت پروژه در طراحی داخلی مشکل است. شما باید زمان خود را به خوبی بودجه بندی کنید تا صاحب خانه هیچ مانعی از پروژه در حال انجام نداشته باشد ما به شما در یافتن منابع، انجام چند کار و تکمیل پروژه در زمان مقرر کمک می کنیم.

مدیریت پروژه طراحی داخلی

ممکن است پروژه را با بودجه مشخصی که توسط صاحب خانه مشخص شده است، برنامه ریزی کرده باشید. با این حال، در طول تامین مواد اولیه، ممکن است افزایش قیمت‌ها را مشاهده کنید. در نتیجه نمی توانید از مشتری بخواهید که بودجه اش را افزایش بدهد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چه زمانی و به چه چیزی در فرآیند بازسازی نیاز دارید ، راهنمای جدول زمانی گام به گام به شما در شروع کار کمک می کند.

 شما می توانید اطلاعاتی در مورد هزینه پروژه های فهرست شده به دست آورید که شامل هزینه های بازسازی و تفکیک کارهای انجام شده در فضا می شود. شما همچنین می توانید بر اساس کارهایی که قصد انجام آن را دارید، بودجه تقریبی از بازسازی خود را دریافت کنید.

نکاتی برای صرفه جویی در زمان انجام پروژه

1.چک لیست بازسازی شخصی خود را ایجاد کنید.

لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید را درچک لیست بنویسید مانند برخی از ویژگی های اساسی که می خواهید روی آنها کار کنید (مانند کارهای سازه ای، کاشی کاری و غیره)

یک ماه قبل از جمع آوری اطلاعات در مورد چیزهایی که باید و نبایدهایی در این بازسازی دارید با طراح داخلی خود صحبت کنید. فرقی نمی‌کند این یک دیوار خاص، یک فضای عمومی با مفهوم باز یا یک کمد لباس باشد، به طراح خود اطلاع دهید تا بتواند آنرا با طرح فضایی شما تطبیق دهد.

2. نقص ها را برسی نمایید.

 یک قفل برای ایمن سازی خانه خود همراه داشته باشید .بنابراین بهتر است از طراح خود دعوت کنید تا هر چیزی را که اشتباه است تشخیص دهد و اندازه گیری کند!

3. ابزارهای اساسی خود را تنظیم کنید.

این واقعا مهم است که قبل از شروع به بازسازی، اصول اولیه را به کار بگیرید. به طور مثال برای بازسازی، کارگران به برق برای ابزارهای خود و به آب برای شستن کثیفی نیاز دارند.

مواردی که یک طراح باید انجام دهد:

1.کانال های ارتباطی داشته باشید

پوشه‌هایی را برای هر پروژه در درایوهای مبتنی برابر کار خود ایجاد کنید تا بتوانید در هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید و آنها را به راحتی با مشتریان و کارگران به اشتراک بگذارید.

2. یک برنامه برای گردش کار خود ایجاد کنید

از ابزارهای نرم افزار مدیریت پروژه برای سازماندهی و بهینه سازی کل فرآیند استفاده کنید. مطمئن شوید که تمام مواد اولیه و لوازم در دسترس کارگران است تا طراحی را به موقع انجام دهند. چه آجر و ملات و چه رنگ و چه لوازم محوطه سازی، همیشه قبل از شروع پروژه عناصر طراحی لازم را در دسترس داشته باشید. همچنین استفاده  از نرم افزار مدیریت پروژه  به شما کمک می کند تا بودجه اختصاص داده شده برای هر مرحله از فرآیند طراحی را بهینه کنید.

3. قیمت گذاری و برآورد مواد اولیه

ایده آل است که مواد اولیه مورد نیاز خود را در اولین فرصت تهیه کنید. به مشتری اطلاع دهید که نمی‌توانید مواد و لوازم را قبل از تأیید ایده‌های طراحی خریداری کنید، اما این نرخ‌های فعلی هستند که ممکن است تغییر کنند. تهیه مواد اولیه در مراحل اولیه نیز به شما کمک می کند در زمان فرآیند طراحی صرفه جویی کنید.

4. طراحی و مدیریت وظایف را به دلخواه خود محول کنید

ما برای بارهای سنگین‌تر مانند محوطه‌سازی، تغییر نقشه‌های زمین، نصب وسایل و غیره به پیمانکاران نیاز دارید و باید این کارها را به افراد حرفه‌ای محول کنید. هر کسی استعداد خاصی دارد که در آن مهارت دارد تفویض اختیار یکی از جنبه های مهم کسب و کار طراحی داخلی است.

5. چندوظیفه ای را آغاز کنید

هنگامی که پروژه شما در حال اجرا است، مطمئن شوید که برنامه هایی را برای چندوظیفه ایجاد کرده اید. لازم نیست قبل از اتمام مراحل اولیه منتظر بمانید تا اجزای بعدی  شروع شوند. به طور مثال اگر اتاق‌هایی وجود دارد که تمام شده‌اند و از قبل طرحی تأیید شده دارید، و اتاق‌های دیگر در حال بازسازی هستند، نقاشی و دکوراسیون را شروع کنید.

زمانی که بیش از یک پروژه را در یک زمان مدیریت می کنید، انجام چند وظیفه ای بسیار کارآمد است. شما به چند تیم خوب نیاز دارید که بتوانند به طور همزمان روی پروژه های مختلف در مکان های مختلف کار کنند.

6. همکار کسب و کار انتخاب کنید

آنها به شما کمک می کنند تا گردش کار را طبقه بندی کرده و به طور ماهرانه ای ساده کنید، بنابراین به شما کمک می کند پروژه ها را به موقع به پایان برسانید آنها به سادگی روند فکری شما را راهنمایی می کنند و شما را به خودکفایی می رسانند تا بتوانید بار کاری خود را به تنهایی مدیریت کنید.

در نتیجه اگر بتوانید به طور موثر زمان و منابع خود را مدیریت کنید، نیازی نیست که در یک زمان روی یک پروژه کار کنید. و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
صفرتاصد طراحی و اجرا
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦
Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
whats app / call 00989128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین