اختصاص بودجه در دیزایین داخلی (2)

در ادامه مبحث بودجه در دیزایین داخلی با ما همراه باشید.

11. تهیه فهرست

بودجه های ارائه شده واقعاً پروژه را هدایت می کند. فهرستی از موارد مورد نیاز و مورد نظر برای فضای خود تهیه کنید و اولویت بندی کنید. سپس، متوجه خواهید شد که چه بخشی از بودجه شما به هر دکور اختصاص داده شده است. اطمینان حاصل کنید که برای هزینه‌های غیرمنتظره مانند تعمیرات، حمل و نقل یا لوازم  ضروری که به آن علاقه داشته‌اید نیز بودجه ای در نظر بگیرید.

2. داشتن سبک مورد نظر  

داشتن یک جهت طراحی و سبک خاص  می تواند به حرکت پروژه شما با سرعت بیشتری کمک کند و هزینه طراحی داخلی شما را کاهش دهد.

13. بی نظمی ها هرگز جذاب نیست

 اولین قدم برای دستیابی به یک سبک خیره کننده در خانه خود این است که از شر همه چیزهایی که دیگر نیازی ندارید خلاص شوید. نیازهای طراحی داخلی خود را تعیین کنید. با اقلام و لوازم موجودی که می خواهید نگه دارید یا در طرح جدید خود بگنجانید، شروع کنید اگر بودجه کمتری دارید، دانستن نیازهایتان به شما کمک می کند تا یک دیزایین  داخلی مقرون به صرفه داشته باشید.

14. خدمات طراحی داخلی مقرون به صرفه

طراحان داخلی مقرون به صرفه اغلب از طراحی داخلی مجازی برای تکمیل کار خود استفاده می کنند. مشتریان می توانند با استفاده از رندرهای سه بعدی واقع گرایانه، قبل از انجام یک طرح یا خرید مبلمان و دکور، فضای داخلی جدید خود را به طور کامل تجسم کنند. در نتیجه می توانید مقداری پول پس انداز کنید و در عین حال طرح های باورنکردنی را دریافت کنید.

15. استفاده از بازارهای کوچک

برای شروع، پولی که از فروش وسایل خود به دست می آورید، بودجه بازسازی شما را افزایش می دهد.احتمالاً دقیقاً آن چیزی نیست که می خواهید ، اما بسیاری از اوقات تنها چیزی را که لازم دارید تا خانه برای شما عالی شود.

16. سبک و پالت رنگ خود را انتخاب کنید

شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید خانه شما چگونه باشد. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما فکر کردن به آن و جمع‌آوری چند نمونه به شما یک مرجع بصری می‌دهد و به شما کمک می‌کند هر زمان که در طول بازسازی شک دارید، تصمیم درستی بگیرید ! سبک های مختلف طراحی داخلی را بررسی کنید و یکی (یا ترکیبی از آنها) را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.  

17.استفاده از جزییات کوچک

جزئیات کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کند ظاهر کل اتاق را از حالت متوسط ​​به عالی تبدیل می کند. به طور مثال تعویض دستگیره کابینت ها  یا هر المان دیگر می تواند جلوه ای خاص درفضای داخلی  شما ایجاد کند.

18. استفاده از اکسسوری ها

استفاده از آثار هنری، گلدان، کوسن، سینی، شمع… فهرست طولانی است.یا حتی  یک لایه رنگ تازه می تواند بسیاری از مشکلات طراحی را حل کند. حتی می توانید با دیوارهای خود چند نقطه کانونی ایجاد کنید دیوارها یکی از بزرگترین سطوح در یک اتاق هستند و پتانسیل ایجاد تفاوت بزرگ در طراحی را دارند. به یاد داشته باشید که یک دکوراسیون خوب بلافاصله به فضا شخصیت می بخشد و ویژگی زیبایی ایجاد می کند.

19. الگو وبافت

الگوها و بافتها ابتدا به سطح عمق می‌بخشند و قادر به ایجاد حس و حال در فضای مورد نظر هستند . بافتهای نرم حس آرامش ، در حالی که الگوهای روشن برجسته و بافت‌های براق حس طراوت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

20. نمایش شخصیت  

با ترکیب سبک های مختلف به سبکی دست خواهید یافت که واقعا شخصیت شما را منعکس می کند حتی  می تواند یکی از موثرترین نکات برای کاهش بودجه نیز باشد.

 در نتیجه می توان گفت استفاده از یک متخصص به شما کمک می کند تا از اشتباهات پرهزینه آزمون و خطا جلوگیری کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که ظاهرفضایی مورد نظر خود را خواهید داشت. هزینه طراحی داخلی هر  پروژه، بدون احتساب مبلمان متغیر است. قیمت بر اساس متراژ اتاق ها و وسعت کار متفاوت خواهد بود.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
صفرتاصد طراحی و اجرا
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦
Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین