چراباید از طراح داخلی استفاده کنیم؟

فضای شما نه تنها باید شگفت انگیز به نظر برسد، بلکه باید بازتابی از شخصیت و سبک شما باشد و باید به گونه ای عمل کند که با نحوه زندگی شما در ارتباط باشد.

طراح داخلی تمام وظایف از سفارش مواد اولیه تا نهایی کردن طراحی فضای داخلی را انجام می دهد. این کار استرس شما را کاهش می دهد و می توانید در مدت زمان کوتاهی بهترین کیفیت کار را دریافت کنید.

مواردی که یک طراح داخلی انجام می دهد:

1. منابع خاص:

ممکن است منابعی که یک طراح در اختیار دارد را نداشته باشید. آنها شبکه عظیمی از فروشندگان مواد خام، مبلمان و سایر اقلام خانگی دارند. طراح داخلی با تمام مواد، خانه شما را کامل خواهد کرد. همه می دانند که یافتن منابع خوب دشوار است. اما طراحان داخلی منابع خاص خود رادارند که دراین زمینه به شما کمک می کنند.

بنابراین آنها ارتباطات قابل اعتمادی خواهند داشت که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. طراحان می دانند که چگونه فضایی کاربردی ایجاد کنند که شیک باشد. یک طراح داخلی فضایی را برای شما ایجاد می کند که جمع آوری شده و منحصر به فرد به نظر برسد.

2.خانه خود را به سبک خود طراحی کنید:

طراحان در انتخاب هر سبک و طرحی مهارت دارند. آنها به شما کمک می کنند تا هر اتاق را مطابق با انتخاب و سلیقه خود طراحی کنید.

3.کار مقرون به صرفه:

اکثر صاحبان خانه فکر می کنند که استخدام طراحان بودجه کلی را افزایش می دهد. اما یک طراح داخلی هزینه های طراحی شما را از تمام هزینه های اضافی نجات می دهد.

4.کاهش هزینه های ناخواسته:

به عنوان یک صاحب خانه، چیزهای زیادی برای خانه جدید خود خریداری خواهید کرد که مورد نیاز نیستند. طراح داخلی  تمام هزینه های ناخواسته را کاهش می دهد.

آیا تا به حال مبلمانی خریده اید که در فروشگاه خیلی خوب به نظر می رسید، اما وقتی آن را در  خانه قرار دادید ، خیلی بزرگ بود؟

ممکن است  سخت بنظر بیاید زیرا باید هزینه اضافی را بپردازید ، اما حقیقت این است که یک طراح داخلی می تواند به شما کمک کند از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید و به شما در تصمیم گیری در طراحی کمک کند که ارزش خانه شما را افزایش دهد واگر بودجه کمی دارید، یک طراح می‌داند چگونه می‌تواند بهترین ارزش را از آنچه می‌توانید خرج کنید به دست آورد.

5.برنامه ریزی خوب:

طراحی یا دکوراسیون منزل شما نیاز به برنامه ریزی و ارزیابی دقیق دارد. شما به اندازه کافی متخصص نیستید که بتوانید طراحی تمام اتاق ها را برنامه ریزی کنید. طراحان قبل از طراحی خانه شما یک طرح مناسب را تنظیم می کنند. آنها جلوه ای درجه یک به خانه شما خواهند داد.

6.رابط مناسب:

طراح داخلی دانش و تجربه لازم برای گفتگو با طرف های مختلف مانند پیمانکاران و معماران را دارد. آنها جزئیات کامل طراحی خانه شما را ارائه می دهند. این در مدیریت زمان و پول بسیار مهم است. ارتباط قوی بین طراحی داخلی و نورپردازی، مبلمان و معماری کاملاً کلیدی است. به عنوان مثال، قرار دادن مناسب پریز بستگی به نحوه قرار دادن مبلمان شما دارد. این نوع مسائل باید قبل از هر ساخت و ساز مورد توجه قرار گیرد و یک طراح داخلی دقیقاً می داند که چه مسائلی باید مطرح شود.

7.مطابق با بودجه شما کار می کند:

 طراحان با توجه به بودجه مشتری کار می کنند. آنها تمام موادی را که متناسب با بودجه شما باشد خریداری خواهند کرد و شما با سرمایه گذاری محدود می توانید خانه ای  با طرح های منحصر به فرد، رنگ های زیبا و مبلمان شیک داشته باشید.

8.کار حرفه ای :

قرار دادن مبل در وسط اتاق پذیرایی یا تختخواب  در جهت اشتباه باعث می شود خانه شما شلوغ  به نظر برسد. طراح داخلی می داند که چگونه هر مورد را در مکان مناسب قرار دهد. او قرار دادن و چیدمان صحیح ست مبل، تخت، صندلی و میز ناهارخوری را فراهم می کند. خانه شما هر روز ظاهر خیره کننده تری خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
صفرتاصد طراحی و اجرا
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦
Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
whats app / call 00989128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین