دیزاین فضای ناهارخوری لوکس

شاید خیلی از شما فکر کنید طراحی فضای ناهارخوری نکات خاصی نداره و صرفا هماهنگ با فضای نشیمن پذیرایی دیزاین میشه! اما طراحی ناهارخوری ای که اصولی و در عین حال لوکس هستش، نکات مهمی داره که در ادامه این مقاله که توسط گروه مهندسی معماری نگین صدری براتون تهیه و تنظیم شده می تونید اون از اون نکات مطلع بشین.

اتاق غذاخوری شما مکانی برای استراحت است ، مکانی که در آن بسیاری از وعده های غذایی خانوادگی را به اشتراک می گذارید و مهمانی های شام را میزبانی می کنید. اتاق غذاخوری ممکن است در امتداد آشپزخانه ، درون یک نشمین بزرگ و یا فضایی مجزا باشد. اولین نکته ای که برای دکوراسیون اتاق ناهارخوری باید به آن اشاره کرد انتخاب سبک طراحی این فضاست. یکی از ابزارهایی که بشدت می تواند این فضا را زیباتر کند استفاده از آیینه کاری بر روی دیوارهاست. استفاده از تابلوها و گیاهان در فضای ناهار خوری  همچنین انتخاب مناسب لوستر بر زیبایی فضا می افزاید.

نور:

نورپردازی مناسب می تواند تأثیر چشمگیری بر ناهارخوری  داشته باشد. نورپردازی می تواند این قدرت را داشته باشد که یک فضا را از ساده و غیر دعوت کننده به فضایی گرم و دلپذیر تغییر دهد. بنابراین حتما نورپردازی را انتخاب کنید که نه تنها با سبک و عملکرد فضای شما مطابقت داشته باشد، بلکه فضای خانه شما را نیز افزایش دهد.

نور و طراحی داخلی فضای عالی را برای شما ایجاد خواهد کرد. چراغ‌های آویز یا لوسترهایی که در بالای میز ناهارخوری قرار گرفته‌اند، ضروری هستند. چراغهای سقفی نیز آنرا به محیطی فوق العاده تبدیل کند.

رنگ:

     انتخاب رنگ حتی می تواند  سخت تر از انتخاب مدل آن باشد چرا که این رنگ ها هستند که به فضا روح می بخشند ، حتی زیباترین و لوکس ترین مدل های میز ناهار خوری بدون انتخاب رنگ مناسب زیبایی خود را از دست می دهند و به چشم بیننده جذاب نخواهند بود  در دکوراسیون مدرن از رنگ های مدرن و امروزی بیشتر استفاده می شود ، رنگ های سفید ، مشکی ، آبی روشن ، زرد ، صورتی و نسکافه ای جز رنگ های بکار رفته در میز ناهار خوری های مدرن هستند باید توجه داشته باشید که رنگ میز با رنگ دیوار هماهنگی داشته باشد.

مبلمان:

 یکی از مرسوم‌ترین چیدمان‌های این روزها چیدن مبل راحتی و ناهار خوری در کنار یکدیگر است اگر فضا به اندازه کافی در اختیار ندارید با حذف میز و چیدمان صندلی‌ها در مجاورت اپن از آن به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنید سرویس ناهار خوری در جایی قرار داده شود که نزدیک ترین مکان به در ورودی باشد پیشنهاد دیگر برای چیدمان این است در صورت تمایل از یک پارتیشن برای جدا سازی استفاده کنید میز و صندلی  باید از نظر جنس، رنگ و طرح متناسب با فضای خانه و سبک مبلمان باشد.

متریال:

مانند هر قطعه دیگری از مبلمان در طراحی داخلی ،انتخاب یک میز اتاق ناهار خوری از بسیاری از مواد مختلف کار ساده ای نیست. زیرا هر یک از مواد دارای تأثیر زیبایی شناختی متفاوتی است هر یک از این مواد می‌توانند مزایا و معایبی داشته باشند، روی زیبایی میز ناهار خوری اثر بگذارند و حتی دکوراسیون و فضای خانه‌ی شما را تغییر دهند.

 متریالهای مختلفی مانند چوب ، شیشه ، فلز و سنگ های مرمر استفاده می شود.  میزهای ناهار خوری شیشه ای ، استانداردی برای ظرافت، مدرنیته و زیبایی هستند، در حالی که چوب ظرافت فوق العاده‌ای در احساس راحتی دارد فلز محکم و بادوام است. رومیزی فلزی نیز مدرن و در برابر لک مقاوم است. سنگ مرمر فقط برای اپن آشپزخانه نیست. امروزه سنگ مرمر یک ماده رایج برای مدلهای خاص میز ناهار خوری لوکس است.

برای مشاوره طراحی و اجرای پروژه تون با شماره های زیر با ما در تماس باشین.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦


Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
whats app/ call 00989128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین