کاربرد بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی !!!

سلام دوستان عزیز، توی این مقاله میخوایم شما رو با بتن اکسپوز و ویژگی هاش آشنا کنیم و بهتون بگیم که چرا و در چه فضاهایی میشه از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی اسفاده کرد. پس تا انتهای این مقاله که توسط گروه مهندسی معماری نگین صدری تهیه شده با ما همراه باشید.

چرا بتن اکسپوز؟

بتن اکسپوز یک انتخاب بسیار مناسب برای پوشاندن دیوار در دکوراسیون مدرن است. استفاده از بتن اکسپوز برای نمای دیوار داخلی نه تنها باعث زیبایی دیوار می شود، بلکه دارای طول عمر و دوام بسیار بالا است. از طرف دیگر سرعت اجرای بتن اکسپوز بسیار بالا بوده و در هر ابعاد و اندازه ای قابل اجرا می باشند. یکی دیگر از ویژگی های بتن اکسپوز که آن را به متریالی عالی برای نمای دیوار داخلی تبدیل می کند این است که در برابر شرایط جوی مانند رطوبت و تغییرات شدید دما مقاوم است. از این رو از بتن اکسپوز نه تنها می توان در دیوار داخلی منازل استفاده کرد، بلکه می توان از آن در دیوار فضاهای اداری و تجاری، فروشگاه ها و حتی رستوران ها استفاده کرد.

استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی فضای اداری

استفاده از بتن اکسپوز در دیوارهای داخلی نمایی مدرن و مینیمال در فضای شما ایجاد می کند. گاهی استفاده نادرست از بتن اکسپوز می تواند فضای سرد و بی روح ایجاد کند. در این صورت می توان دیوارهای مجاور بتن اکسپوز را با چوب طراحی کرد یا از کف پوش چوب و وسایل چوبی برای دیزاین فضا استفاده کرد تا فضا به تعادل برسد.

بتن اکسپوز در همه فضاها قابل استفاده است. مثل آشپزخانه و نشیمن و اتاق خواب و حمام و راهرو و پله. در قسمت های مختلف آشپزخانه مثل کانتر، دیوار پشت کابینت، اپن و حتی نیمکت استفاده می شود. 

بهتر است استفاده از بتن در طراحی اتاق نشیمن و حتی پذیرایی با دقت فراوانی انجام شود چون با استفاده نادرست به راحتی می توانید فضا را خسته کننده و یکنواخت کنید. برای این کار شما می توانید فقط دیوار یک بخش مثل دیوار پشت تلویزیون و یا حتی شومینه را در نظر بگیرید.از بتن اکسپوز در سقف هم می شود استفاده کرد.

میزان سطح پرداخته شده بتن شما نیز می تواند تاثیر مهمی در مدرن تر به نظر رسیدن فضایتان داشته باشد.از نگاه بعضی افراد سطوح پرداخت نشده بتن گرمای بیش تری را القا می کنند اما از نگاه بعضی  یادآور فضاهای صنعتی است. ترکیب بتن اکسپوز با چوب و شیشه و آجر باعث جذاب تر شدن فضا می شود.

از بتن اکسپوز به عنوان اکسنت وال هم می تونیم استفاده کنیم.

برای اینکه بیشتر با اکسنت وال آشنا بشین مقاله دیوار شاخص یا اکسنت وال ما رو با کلیک روی اینجا مطالعه کنید.

برای اینکه با بتن استمپی هم آشنا بشین مقاله موارد استفاده از بتن استمپی در دکوراسیون داخلی ما رو با کلیک بر اینجا مطالعه کنید.

گروه مهندسی معماري و طراحي داخلي نگين صدري
صفرتاصد طراحی و اجرا
•طراحي داخلي •طراحي نما
•طراحي محوطه
•دكوراسيون •بازسازي
•فرنيش و چيدمان لوكس
٠٩١٢٨١١٣٨٥٦
Negin sadri architectural group
•interior design
•exterior design
•renovation
•decoration
Telegram / call 00989128113856

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Open chat
سلام به خدمات طراحی ما نیاز دارید ؟
گروه مهندسی معماری نگین صدری
سلام جهت مشاوره طراحی با ما در ارتباط باشین